Cele două companii din industria alimentelor false, conduse de frații Iwasaki, au vânzări anuale de 46 de milioane de dolari și fabrică patru cincimi din piața replicilor în materie de alimente, din Japonia. Iwasaki, directorul uneia dintre companii, susține că nu au competitori, în contextul în care vânzările celei de-a doua firme din domeniu reprezintă o zecime din vânzările lor.
Pentru a realiza replicile de alimente, designerii merg în restaurant pentru a vedea cum prepară și aranjează bucătarii alimentele din farfurie, apoi se întorc cu o schiță arhitecturală, după cum o numește Iwasaki, cu fotografii și notițe despre textură, culori și consistență. În fabrică, fiecare parte din farfurie este individual formată pentru a crea un mulaj de silicon, în care este turnat PVC, apoi este băgat în cuptor și pictat manual sau cu un aerograf. Aceste tehnici sunt folosite pentru a crea diverse alimente, de la jumătăți de ouă fierte la boluri cu tăiței. Apoi, ingredientele sunt asamblate pentru a fi expuse.
Printre alimentele greu de reprodus se numără peștele crud.
Orele petrecute pentru a crea replici ale alimentelor determină prețul de vânzare, care poate fi de 12 ori mai mare decât prețul de vânzare al alimentelor reale dintr-o farfurie, iar cererea pentru astfel de alimente false este în scădere.
Iwasaki intenționează să crească vânzările în noi domenii, inclusiv în ceea ce privește replicile educaționale pentru pacienții din spitale, prin intermediul cărora să li se explice ce mâncare să consume după o operație.